Ruhestöhrunk Oi d'Alemanya (Videos)

Doncs avui us porto un grup de Rostock (sí, on la mítica BBQ) del qual tinc un EP de 7' amb 5 temes (Bandworm Rec. Ref.008) que està bastant bé, sobretot aquests tres que posaré a continuació, en quan al so, doncs son alemanys, amb això està tot dit, aquí van els temes:





Per escoltar aquest segon tema foteu-li canya al volum perquè qui l'hagi posat deu ser una mica ruc i se sent molt i molt fluix, però el tema val la pena escoltar-lo.



Aquest 3er torna a tenir un volum acceptable:




I precisament buscant aquests tres temes pel Youtube m'he trobat amb que tenen com a mínim un LP sencer, cosa que jo no sabia, aquí us deixo algun tema:







La seva web és myspace.com/ruhestohrunk


Feia dies que tenia ganes de posar algun grup bastant desconegut i avui ordenant discos m'he enrecordat d'aquests, espero que els disfruteu, a mi m'agraden bastant.